ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 17

پرده شب وروز چیست؟

پرده شب و روز یا دو مکانیزه یکی ازانواع پرده های دکوراتیو می باشد که از دو نوع پارچه پلی استر و کتان  تشکیل شده است.این پرده ها از دو پرده موازی و مکانیزم مستقل از هم تشکیل شده و مقاومت بسیار خوبی در مقابل نور، آب و گرما دارد. .پرده ی دو مکانیزم از جدیدترین پرده های مدرن است اما کارآیی و تناسب آن با اغلب محیط ها باعث شده است که این مدل پرده به سرعت تبدیل به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین پرده ها در بازار ایران شود. یکی از مزیت های این نوع پرده و سایر پرده های شبیه آن مانند زبرا و شید آن است که برعکس پرده های سنتی، برای پوشاندن پنجره های کوچک (و البته بزرگ) بسیار مناسب و زیبا است.

پرده دو مکانیزم که به آن پرده ی شب و روز نیز گفته می شود و یکی از انواع پرده های دکوراتیو می باشد، از دو لایه پرده ی شید و تور  تشکیل شده است. پرده  های دو مکانیزم، زیبایی پرده های زبرا و کارآیی پرده های شید در تنظیم نور را همزمان در خود دارند.

لایه ی زیرین از نوع شید ساده است که می توان با بالا یا پایین بردن آن نور ورودی به محیط را تنظیم کرد. این لایه که به آن آستر پرده نیز گفته می شود مقاومت بالایی در برابر نور داشته و می تواند در هر ارتفاع دلخواه تنظیم شده تا میزان نور ورودی تعیین شود.

لایه ی دوم یا بالایی در پرده ی دو مکانیزم وظیفه ی زیبایی و حفظ حریم خصوصی را به عهده داشته که  پارچه ی این لایه را میتوانید از انواع تور های کلاسیک، فانتزی، مدرن، گلدار و …انتخاب نمایید

 

 

 

ویژگی پرده های شب و روز

از مهم ترین ویژگی ها و تفاوت های پرده دو مکانیزم با سایر پرده ها همچون زبرا و شید آن است که این پرده دارای دو گیربکس بوده که کاملاً مستقل از یکدیگر عمل می کنند. گویی دو پرده روی هم نصب شده باشد. این پرده های دکوراتیو برای پنجره های که به هر دلیلی دارای ارتفاعی کم و کمبود فضا هستند بسیار مناسب است. زیرا که پرده های شب و روز به صورت عمودی باز و بسته شده و این امکان را دارند که به صورت کامل در بالای رول چوب پرده جمع گردند.

مزایای پرده شب و روز دو مکانیزم

  • جمع شدن هر دو پرده در یک قاب و در نتیجه اشغال فضای کمتر
  • زیبایی و تنوع این محصولات به گونه ای می باشد که نظر تمام سلایق را به خود جلب می نماید
  • قیمت زبرا شب و روز با توجه به اینکه از دو لایه پارچه تشکیل شده بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد
  • کاربری ساده و راحت حتی نسبت به پرده زبرا
  • جایگزین مناسب برای پرده های پارچه ای قدیمی
  • قابل شستشو
  • امکان تنظیم نور از صفر تا صد
  • نصب این پرده ها بسیار آسان بوده و می توان آن را بر روی سقف و دیوار نصب کرد
  • می توان آنها را برای تمامی پنجره ها با هر عرض و ارتفاعی به کاربرد

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *