قوانین و مقررات

کلیه اصول و رویه‏ های شرکت  پرده نور آفتاب  منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارش که در پروفایل مشتری ثبت شده است  در چنین شرایطی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود داد. مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ  که بدون استفاده از کالاقابل مشاهده است حداکثر طی  7 روز  کاری پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش شرکت پرده نور افتاب اطلاع داده شود

توجه: امکان تغییر رنگ پارچه با عکس بین 10 تا15 درصد وجود دارد

ضمانت نامه محصول صرفا شامل ایرادهای ناشی از ساخت و عملکرد محصول بوده و شامل خرابی ناشی از ضربه و شکستگی – پارگی پارچه و  اتش سوزی و … نمی شود. هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

تغییرات قیمت

تمام سعی و تلاش ما این است که تمام قیمت های موجود در سایت را به صورت منظم و مرتب به روز نگه داریم. ولی به دلیل نوسانات شدید قیمت ممکن است امکان به روز رسانی آنی و سریع قیمت وجود نداشته باشد. از این رو در صورت خرید مشتری و نیاز به پرداخت مابه التفاوت قیمت وب سایت و تغییرات قیمت، لازم است مشتری نسبت به پرداخت مابه التفاوت آن در صورت رضایت اقدام کند. در غیر این صورت مشتری می تواند نسبت به عودت سفارش و استرداد وجه واریزی درخواست نماید. در این حالت شرکت پرده آفتاب مکلف به مسترد نمودن وجه سفارش به خریدار ظرف 24 ساعت می باشد.

refund_returns