روش های مرجوع کردن محصول

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های شرکت پرده نور آفتاب بوده است و پرده نور آفتاب در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی شرکت پرده نور آفتاب خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر است.

۱- اشکال در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند در راستای خدمت رسانی بهتر شرکت پرده نور آفتاب فرصت تست کالاهای  فروخته شده را ۷ روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است

جهت استفاده بهتر از این سرویس اشکال یا ایراد باید حاکثر تا ۷ روز کاری  پس از دریافت کالا را از طریق شماره تماس ۰۴۱۴۳۳۳۱۶۰۴ و یا ارسال واتساب به شماره ۰۹۱۴۸۷۶۲۳۳۵ در  واحد خدمات پس از فروش شرکت پرده نور آفتاب اطلاع داده شود.

کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان شرکت پرده نورآفتاب تایید شود کالا تعویض یا کالای دیگری جایگزین نمایند.

۲- مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت (امکان تغییر رنگ بین ۱۰تا۱۵درصد بین عکس و  پارچه وجود دارد) یا با سفارش که در پروفایل مشتری ثبت شده است در چنین شرایطی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است حداکثر طی ۷ روز  کاری پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش شرکت پرده نور آفتاب اطلاع داده شود.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس ۰۴۱۴۳۳۳۱۶۰۴ یا واتساب به شماره ۰۹۱۴۸۷۶۲۳۳۵ واحد خدمات  پس از فروش شرکت پرده نور آفتاب اطلاع داده شود.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش شرکت پرده نور آفتاب کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۷ روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

۳- آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات تحویل به هریک از شرکت های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است  و شرکت پرده نور آفتاب تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل در  امور موضوع را پیگیری می کند.

در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه تحویل قابل مشاهده باشد و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار اسیب شده است شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی محصول و ارسال مجدد به شرکت پرده نور آفتاب عودت شود.

۴- انصراف از خرید

بعد از ثبت سفارش چنانچه مشتری از سفارش خود منصرف شود نهایتا بعد از گذشت حداکثر 2 ساعت اگر سفارش مشتری به مرحله تولید نرسیده باشد امکان انصراف وجود دارد در غیر این صورت شرکت از برگشت سفارش و مبلغ مورد نظر معذور است.